onsdag 16 november 2011

Stranddag och finbesök

Idag skulle båda barnen ha gympa på stranden. Viggo spelade brännboll och Ebba sprang 60 meter på tid. För min del började dagen med ett yogapass och för Henrik blev det ett cykelpass. Jag kom upp i peak på mitt headstand idag, så sakta men säkert utvecklas min yoga. 

Hela förmiddagen hade vi en skön dag på stranden med en annan familj. Sally och Emil låg under en palm och lekte tillsammans. Vi badade, läste och tog en
lunch ihop.

Efter vi hämtade barnen blev det poolbad hemma. Vi skar upp vattenmeloner och gjorde goda mojitos till våra gäster Malin, Mattias, Albin och Theo. Middagen blev på Easybar. Barnen var som pannerade fiskar efter alla lek i sanden.

Ytterligare en underbar dag!






2 kommentarer:

  1. Hahahaha, så otroligt roligt att se fina Malin med familj i din blogg från andra sidan klotet! Härligt!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det lustigt! Vi träffade på varandra här på stranden och Malin kände igen mig. Jättekul!

    SvaraRadera