onsdag 23 november 2011

Massageknäck

I förmiddags gick jag och Sally på massage. De tog hand om Sally, jag masserades och Henrik vindsurfade. Jag tog en vanlig oljemassage och ville egentligen bara ha en skön stund och bad dom ta extra mycket på svanken där jag har lite ont från allt ammande. De envisas alltid med ett knäcka fingrarna, tårna och ryggen och det är inte ett dugg skönt. I en av dess ryggknäckningar hände något för mig idag och jag har skitont i någon muskel eller knota eller vad det är i ryggen så jag kan knappt vända huvudet eller sitta ordentligt. Så typiskt! Man ska verkligen vara noga med vart man går på massage här...


På kvällen åkte vi till Slowdown för att äta middag med Per och Lena. Våra kids sprang runt som galningar så det gick knappt att ha en normal konversation. Vi konstaterade att det är bättre att ses när de är på dagis, så vi planerade in en frukost på "The german bakery".


Nu får jag lägga mig och läsa min läskiga bok, har börjat på ytterligare en ny som heter Kråkflickan och är riktigt läskig och bra. Har sååå ont i ryggen och det är väldigt synd om mig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar